ZWROTY (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
- Każdy klient może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w sklepie internetowym www.invoga.pl zgodnie z ustawą z dnia 30. 05. 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)
- Klient ma 14 dni od otrzymania przesyłki na dokonanie zwrotu. Należy odesłać towar na podany adres wraz z dowodem zakupu oraz formularzem zwrotu.
- Sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu w sytuacji, gdy na ubraniach widać ślady użytkowania tj. ślady po kosmetykach, uszkodzenia mechaniczne, zapach proszku/płynu do prania lub perfum, bądź gdy towar nie będzie posiadał oryginalnej metki zamocowanej do odzieży. Jeżeli produkt posiadał folię/pokrowiec, bądź inne opakowanie również należy go dołączyć. Jeżeli produkt zostanie nieodpowiednio przygotowany do zwrotu – tzn. będzie źle zapakowany, lub uszkodzony w wyniku czego ulegnie zniszczeniu, Sprzedający ma prawo nie przyjąć zwrotu.
- Sprzedający ma 14 dni od daty otrzymania zwrotu na jego rozpatrzenie, o statusie zwrotu poinformuje Kupującego drogą mailową.
- Zamówienia zrealizowane przez Przelewy24 zwracamy również przez Przelewy24, przelew bankowy – na podane w formularzu konto bankowe.
- Koszty wysyłki nie są zwracane, a koszt odesłania towaru Kupujący ponosi na własną rękę.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub wysłanych paczkomatem, lub do innych punktów odbioru.
- Zwrot należy wysłać na adres:
- SKLEP INTERNETOWY INVOGA.PL
ul. Okopowa 12G/2
41-710 Ruda Śląska
mail: biuro@invoga.pl
tel: +48 501 648 248 - W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
REKLAMACJE
Procedura reklamacyjna dotyczy tylko i wyłącznie produktów niezgodnych z opisem lub posiadających wady fabryczne/mechaniczne. Jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce należy:
- Zgłosić reklamację drogą mailową na adres: biuro@invoga.pl z opisem wady/problemu wraz z dołączonymi zdjęciami oraz dowodem zakupu.
- Po otrzymaniu zgłoszenia drogą elektroniczną, Sprzedawca zweryfikuje problem – jeżeli rozpatrzenie reklamacji będzie pozytywne, Sprzedający zleci odbiór przesyłki na własny koszt i ustali z Kupującym preferowane rozwiązanie problemu (zwrot pieniędzy lub wymiana towaru).
- W sytuacji, gdy zamówiony towar jest zgodny z zamówieniem, ale rozmiar nieodpowiedni, procedura reklamacyjna nie ma zastosowania, w takim przypadku należy dokonać zwrotu.
- Sprzedający ma 14 dni od daty otrzymania reklamacji na jej rozpatrzenie, o statusie reklamacji poinformuje Kupującego drogą mailową.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub wysłanych paczkomatem, bądź do innych punktów odbioru.
W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Zespół Invoga.pl