ZWROTY (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

  1. Każdy klient może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w sklepie internetowym www.invoga.pl zgodnie z ustawą z dnia 30. 05. 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)
  2. Klient ma 14 dni od otrzymania przesyłki na dokonanie zwrotu. Należy odesłać towar na podany adres wraz z dowodem zakupu oraz formularzem zwrotu.
  3. Sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu w sytuacji, gdy na ubraniach widać ślady użytkowania tj. ślady po kosmetykach, uszkodzenia mechaniczne, zapach proszku/płynu do prania lub perfum, bądź gdy towar nie będzie posiadał oryginalnej metki zamocowanej do odzieży. Jeżeli produkt posiadał folię/pokrowiec, bądź inne opakowanie również należy go dołączyć. Jeżeli produkt zostanie nieodpowiednio przygotowany do zwrotu – tzn. będzie źle zapakowany, lub uszkodzony w wyniku czego ulegnie zniszczeniu, Sprzedający ma prawo nie przyjąć zwrotu.
  4. Sprzedający ma 14 dni od daty otrzymania zwrotu na jego rozpatrzenie, o statusie zwrotu poinformuje Kupującego drogą mailową.
  5. Zamówienia zrealizowane przez Przelewy24 zwracamy również przez Przelewy24, przelew bankowy – na podane w formularzu konto bankowe.
  6. Koszty wysyłki nie są zwracane, a koszt odesłania towaru Kupujący ponosi na własną rękę.
  7. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub wysłanych paczkomatem, lub do innych punktów odbioru.
  8. Zwrot należy wysłać na adres:
  9. SKLEP INTERNETOWY INVOGA.PL
    ul. Okopowa 12G/2
    41-710 Ruda Śląska
    mail: biuro@invoga.pl
    tel: +48 501 648 248
  10. W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

REKLAMACJE

Procedura reklamacyjna dotyczy tylko i wyłącznie produktów niezgodnych z opisem lub posiadających wady fabryczne/mechaniczne. Jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce należy:

  1. Zgłosić reklamację drogą mailową na adres: biuro@invoga.pl z opisem wady/problemu wraz z dołączonymi zdjęciami oraz dowodem zakupu.
  2. Po otrzymaniu zgłoszenia drogą elektroniczną, Sprzedawca zweryfikuje problem – jeżeli rozpatrzenie reklamacji będzie pozytywne, Sprzedający zleci odbiór przesyłki na własny koszt i ustali z Kupującym preferowane rozwiązanie problemu (zwrot pieniędzy lub wymiana towaru).
  3. W sytuacji, gdy zamówiony towar jest zgodny z zamówieniem, ale rozmiar nieodpowiedni, procedura reklamacyjna nie ma zastosowania, w takim przypadku należy dokonać zwrotu.
  4. Sprzedający ma 14 dni od daty otrzymania reklamacji na jej rozpatrzenie, o statusie reklamacji poinformuje Kupującego drogą mailową.
  5. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub wysłanych paczkomatem, bądź do innych punktów odbioru.

W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

Zespół Invoga.pl

Koszyk

0

Brak produktów w koszyku.